Vamppulan kaivosta

Mielipideautomaatti.

Name:
Location: Finland

Wednesday, November 15, 2006

Oomma avautuneet

Olen tullut elämässäni siihen vaiheeseen, että on aika avautua. Viimeksi kuluneen vuoden olen ihmetellyt sitä, että ihmiset "avautuvat", kun kertovat jotain itsestään vaikkapa iltapäivälehdissä. Vähän sitä ennen tuli "jakaminen". Täytyy vissiin liittyä joukkoon. Minähän olen tähän saakka ollut niitä maan hiljaisia, joka ei koskaan saa suutaan auki, kun pitäisi. Toisenlaisiakin näkemyksiä olen kuullut, mutta ei siitä nyt sen enempää.

En lupaa mitään -- kirjoitan, kun jaksan ja ehdin, ja usein en ehdi, ja toisinaan en edes jaksa. Ja kun nyt lupasin olla lupaamatta, lupaan täydellistä mielipideautomaatiota, kaikkien alojen erikoisasiantuntijuutta ja täsmällistä narinaa mistä milloinkin.

Tervetuloa lukemaan. Katsotaan, kuinka akan käy.

3 Comments:

Blogger Salka said...

Terwetuloa Plokistaniaan oman plokisi voimin!

2:33 PM  
Blogger Kaura said...

Hehe, tätä se Google-haku tiesi, jolla oli tultu pettymään mun blogiin: "vamppu blogi" :-) Tervetuloa!

11:04 PM  
Blogger Kaura said...

Nyt lisää juttuja :-)

1:01 PM  

Post a Comment

<< Home